Guild Wars 2

PvP


Struktúrált PvP

Struktúrált PvP két elsõdleges módra lesz felosztva: versenysorozatok[tournament] és az inkább casual játékosoknak un. pick up játék ahol egy kevésbé szervezett csapatban játszhatunk de persze itt is mehetünk barátainkal, guildünkkel hogyha úgy tartja kedvünk.

Versenysorozatok nagyobb szervezettséget igényel ami 5vs5-ben történik, de a pályák ugyanazok mint a fentebb említett pick-up meccseknél ezzel segítve azt, hogy elõre tudjon mindenki gyakorolni és ne érje meglepetés hogyha esetleg részt akar venni a tournament-eken. Ezek többféle idõközönként lesznek elérhetõk más jutalmazási szinttel, hogy a kevésbé tapasztalt csapatok is jól érezhessék magukat míg a hardcore játékosoknak külön tournament lesz.

Íme a tournamentek fajtái:

Pickup Tournament: Egyenes kieséses versenysorozat ahol a játék 8 csapatra vár mielõtt elkezdõdik. Miután elindult 3 fordulón mennek keresztül és a gyõztes minõsítõ[qualifier] pontot kap.
Havonta induló tournament: Minden hónapban megrendezésre kerül, ahhoz hogy csatlakozni tudj el kell érni egy bizonyos számú pontot amit elõzõleg szereztél
Éves tournament: Ezeknek a nagyszabású versenysorozatoknak résztvevõi a fentebb említettek gyõzteseibõl fognak állni. Azok, akik megnyerik büszkén állíthatják majd magukról, hogy az év legjobb PvP játékosai.
Végezetül a játékosok által készített tournamentek: Ezeket teljes mértékben a játékosok döntik el, hogy milyen legyen ezzel utat nyitva az egyéni versenyek rendezésének , és a Gw2  igazi e-sportá válásának.

Mûködésük

A pickup játékok hasonlóan fognak mûködni mint az FPS játékokban megszokott rendszer, hogy látod a szervereket, mennyien vannak rajta,milyen pálya fut éppen stb. Elérhetõ csapat létszám az 5vs5 és a 8vs8, de ha úgy tartja kedvünk akár 1vs1-et is lehet játszani.

Az a karakter aki belép a strukturált PvPbe megkapja az elérhetõ legnagyobb szintet és minden képességet, fegyvert anélkül, hogy meg kellene szereznie azokat. A játékosok statisztikája követve lesz és ezt felhasználva lesz besorolva a játékos.
Néhány játékelem megváltozik, például ha downed állapotba kerülsz akkor ugyanúgy tudsz tovább harcolni, de az ellenségnek lehetõsége lesz kivégezni téged ha a közeledbe jön.

Térképek a következõk:

Érdekességek:

-Kyhlo egy erõd volt Ascalonban, a legendás Ascalon’s Chosen guild otthona késõbb a Guild Wars idejében a Zealots of Shiverspeak ostrom alá vette és a csatában megölték Devona apját.
-Guild Wars korai bétájában egy outpost volt Ascalonban de késõbb átnevezték Ascalon City-vé

World versus World

World versus World [ismert még wvw , world pvp, és casual pvp-ként is] egy játékos játékos elleni játékmód ahol 3 szerver vagy világ játszik egymás ellen. A meccsek egy találomra kiválasztott óriási pályán fog játszódni ami lehetõvé teszi hogy játékosok százai csatlakozzanak a harcokhoz szintjétõl függetlenül.

World PvP-t casual játékosoknak találták ki, hogy kikapcsolódást nyújtson a struktúrált PvP és a PvE között. Az az ötlet, hogy a játékosok bármilyen szinten vagy PvP tapasztalattal nem csak részt vegyenek benne , hanem hatással is legyenek azzal hogy-hogyan játszanak.

Helyszín és elérése.

A World PvP a Mist-ben[lap alján magyarázat] játszódik. Ez elérhetõ lesz a karakterek számára szinte már azonnal a karakter készítés után de azok a játékosok akik becsatlakoznak a jelenlegi képességeikkel és felszerelésükkel lesznek bent, de a rendszer feldob az átlagos 80as szintûekhez.

World vs World vs World térkép

Mechanikája a World PvPnek

Minden második héten 3 világ fogja összemérni erejét. A 3 szerencsés úgy dõl el, hogy igyekeznek a legjobban kiegyenlíteni az esélyeket ezáltal nem fogják mélyvízbe dobni az újabb világokat. A világok a ranglistán egyre feljebb kerülnek minden egyes elért gyõzelem után. A harc alatt nincs semmilyen közvetlen módja annak, hogy kommunikáljanak egymással.

Egy harcmezõ lesz induláskor ami még 3 pályára fog szétválni. Mind a 3 világnak lesz egy semleges pályája ahol termelni fogja az erõforrásait és területeit védeni fogja az ellenséges támadásokkal szemben, várakban erõdökben vagy kisebb részeken mint például bányákban, szélmalmokban, kereskedõ táborokban,falukban stb. Ezek a pontok jó célt fognak szolgálni arra, hogy mindenki megtalálja azt amiben részt akar venni, például a nagyobb guildek védhetik a várakat a többi jelentkezõvel , vagy kisebb baráti körök meg a többi kulcsfontosságú területeket vagy akár elzárhatják az ellenség ellátásait, gyengíthetik a védelmüket vagy elfoglalhatják azokat a pontokat amik megállítják az ostromlók erõsítését.
A pályán természetesen lesznek védõ céllal NPC-k is akik segítenek de elsõsorban a játékosok fogják jelenteni a legnagyobb fenyegetést az ellenséges erõk számára.

Amikor egy új menet elkezdõdik, a játékosok bármikor becsatlakozhatnak a kezdõ térképükrõl és elfoglalhatnak pontokat rajta. Nyersanyagokat a bányákból és favágó telepekrõl lehet majd szerezni ami a falak újraépítéséhez, ostromgépek és általánosságban minden ami erõdök védelméhez kell. Amikor tovább haladnak a középsõ térképre azok a játékosok akik csatlakoznak a világuk portáljánál fog éledni. Innen tovább haladhatnak majd az ottani területek elfoglalására miközben leszámolnak a másik két világ hódítóival akik az ellenséges kezdõ térképét akarják megszállni. Amikor a játékosok a középsõ térképen foglalnak vagy vesztenek területeket azok kihatnak a maguk mögött hagyott kezdõ területükre is. A két hét leteltével a meccs lezáródik és a világ rangja frissítõdik végül új kezdõdik.

Jutalmak

Globális és egyéni jutalmazás van a World vs Worldben

Világra kiható jutalmazás
Területek és foglalási pontok a pályán belül elõnyökhöz juttatja a világban játszókat, például gyorsabb élet regeneráció, megnövelt drop rate[szörnyek több dolgot dobnak] vagy tapasztalati pont egy megadott ideig.

Egyéni jutalmazás

Játékosok tapasztalati pontot szereznek ezáltal szinteztetve karakterüket, beleértve a ranger peteket. A World PvPben ha megölsz egy játékost fegyvereket, páncélzatot és egyéb finomságot dobhatnak ezáltal nem kell elhagynod a területet azért, hogy felszerelést szerezz.

Wvw-rõl többet megtudhatsz : Itt. Kezdõknek és haladóknak egyaránt ajánlott.

The Mist

A The Mists a legõsibb dolog a világon, pontosabban egy ûr a világok és tartományok közt hol a világok lényei találkoznak.A The Mists a Lord Odran által nyitott portálokon keresztül lesz elérhetõ.Továbbá ez csatlakoztatja össze az összes világot és
köti össze a multiverzumot, beleértve a múltat,a jelent, a jövõt és az összes dolog forrását.A The Mists közepén húzódik meg a Rift amelynek szintén a közepén található meg a Hall of Heroes.

A The Mists egy kezdetleges valóság mely a világok közt helyezkedik el és valójában ezek a valóság építõ kövei. Itt tartózkodnak a különbözõ túlvilágiak és több isten és erõsebb lényeg hazája is ide köthetõ.A The Mists az õt körülvevõ világoktól rezonál aprócska saját valóságot teremtve,szigeteket melyek megmutatják világuk multját.

A The Mists egy Csatatértként(battleground) fog szolgálni a World Pvpben.

Akit érdekel, hogy valójában hogy is néz ki a PvP az a 2011es gamesconon készült felvételeken megtekintheti[ Csak a Battle of Khylo térkép]

-Forrás jelentõs része a Guild Wars 2 wikipédiáról származik, ez alapján lett megírva a cikk, a Mistrõl szóló szöveget Rixxon fordította ismét köszönöm neki.

Oszd meg!

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

Blog

    Közösség

    Belépés

    E-mail cím:
    Jelszó:

    Szavazás

    Frissítve: Flame and Frost
    (név szerinti szavazás)
    • Nagyon Jó
    • Elviselhetö
    • Unalmas